לקוחות מספרים: הארנק הדיגיטלי ששינה את שיטת תגמול העובדים

חברת Xtra Business הוקמה במטרה ברורה להנגיש את מערך התמריצים לעובדים. לאחר שני עשורים של פעילות ענפה, נחשפים חלק מלקוחות החברה ומספרים על הפתרון ששינה עבורם את פני הארגון

בעידן של עבודה אינטנסיבית, עובדים חרוצים ומנהלים עסוקים, חברת Xtra Business עובדת כדי להוריד מהלקוחות שלה לפחות משימה אחת – חלוקת המתנות לעובדים. שיטת העבודה של החברה ייחודית ומתוחכמת, ומאפשרת לכל ארגון לנהל באמצעות ארנק דיגיטלי חדשני את תקציב תגמול העובדים.

כל מה שעובד צריך במקום אחד

שני עשורים של פעילות, לצד עבודה עם החברות והארגונים הגדולים ביותר במשק ללא ספק תרמו לחברת Xtra Business בזיהוי הצרכים המשתנים של המשק – ויצירת המעטפת האולטימטיבית להנעת העובדים; “השקנו יחד עם חברת Xtra Business ארנק ומערכת מדהימה ששינתה לגמרי את פני הארגון שלנו ביום אחד” מספר ציון ארטילוב מחברת דואר ישראל ומוסיף “אנחנו מקבלים מהעובדים שלנו שבחים על ימין ועל שמאל ואני ממש ממליץ לכל צוות או מקום עבודה ששואף גבוה להכיר את הטכנולוגיה של Xtra.”

הארנק הדיגיטלי של חברת Xtra Business הוא למעשה קניון המתנות והחוויות הגדול ביותר בישראל, עם למעלה מ-2,000 בתי עסק ומותגים מהמובילים בישראל. באמצעות גיפט קארד וירטואלי, תהליך פשוט ונגיש ועם הממשק ה-Xtra חכם של החברה, תוכלו להגדיר תקציב ולהעניק לעובדים את החופש לבחור את המתנה שלהם. “אנחנו מאוד מרוצים מהארנק הדיגיטלי, הממשק נוח לשימוש ונגיש מאוד עבורנו. הפלטפורמה ברורה והמעקב אחר התקציב מובן ונוח להפליא ישראכרט” מספרים בחברת ישראכרט.

בקרת תקציב מכל מקום ובכל זמן

הארנק הדיגיטלי של Xtra Business תוכנן במיוחד עבור ארגונים וחברות, מתוך מחשבה והבנה כי משימת בחירת המתנות לעובדים צריכה להיות קלה, נגישה ונוחה. המערכת של Xtra מאפשרת ללקוחותיה לשלוח מתנה באופן דיגיטלי מכל מקום שתהיו בו, ולעקוב אחר ההוצאות ומצב התקציב מכל מקום – ובכל זמן.

שקיפות המידע שמאפשרת המערכת של Xtra הינה משמעותית, ומאפשרת ריכוז וייעול של לא מעט פעולות, כפי שמספרת אלין כהן מחברת שטראוס מים “החברה מסייעת לי לרכז את ניהול המשימות שלי במערכת אחת ומאפשרת לי בקרה תקציבית ברורה. במוקדי מכירות כמו שלנו, מאוד חשוב לנו לשמור על סדר וארגון, בדיוק כמו במערכת הזו”.

באמצעות שקיפות המידע ונגישות המערכת, תוכלו לדעת בכל רגע נתון כמה תקציב נותר – ולנצל אותו לתגמול עובדים בלחיצת כפתור אחת.

מחוברים לרוח התקופה

“אני לומדת המון מחברת אקסטרה ביזנס” מספרת חוה כלב מארגון אסותא “יש למערכת דרכים חדשות לשמח את העובדים והלקוחות שלי ואני אוהבת את זה. הניסיון שלהם מדבר. הם תמיד חושבים קדימה על כל אירוע או חג שמתקרב ומחוברים לרוח התקופה”.

מעבר לקושי הכרוך בתכלול תקציב המתנות בארגון, מנהלים רבים מספרים על האתגר בבחירת המתנות לעובדים בכל חג ואירוע. חברת Xtra Business הבינה שהמתנה הגדולה ביותר שניתן להעניק לעובד היא החופש לבחור, לכן, הארנק הדיגיטלי כולל אינספור אפשרויות של חוויות, ובלחיצת כפתור אחת ניתן לצאת לשופינג מהסמארטפון ולרכוש חוויה. 

גיפט קארד ללא הגבלת זמן

יתרון נוסף משמעותי של Xtra Business הוא אי הגבלת הזמן. קיבלתם מתנה? אתם בוחרים מתי ואיפה לממש אותה. “המערכת של Xtra קלה לתפעול ומספקת חווית קנייה טובה מאוד ובהמון רשתות” מספרת מאיה אדלר, יו”ר ועד דלק “והכי חשוב – המערכת נוחה לשימוש ואין לה הגבלת זמן או מקום”.

לסיכום, בין אם תמרוץ אנשי מכירות, שימור לקוחות, או שותפים עסקיים, המערכת של Xtra Business יודעת להתאים מתנה לכל מטרה במינימום מאמץ, ומקסימום הנאה!

לקבלת הצעה במיוחד עבורכם, מלאו את הפרטים, אנחנו מבטיחים לחזור אליכם Xtra מהר